آکادمی زبان شیوانــا

آموزش رنگهای انگلیسی به نی نی ها

1395/3/13 15:03
نویسنده : نازیلا ملکی
1,297 بازدید
اشتراک گذاری
آموزش رنگهای انگلیسی

کودکان در دنیای رنگینی زندگی می کنند.با این وجود تشخیص دادن رنگهای انگلیسی برای کودکان کار ساده ای نیست.از 18 ماهگی بینایی کودک تقریبا مثل یک فرد بالغ است و به خوبی رنگها را از هم تشخیص می دهد.به مرور که کودک بزرگ می شود مقایسه در ذهن او شکل می گیرد و رنگها را بهتر می آموزد.
شناخت رنگها الزاما به معنی آموختن نام انگلیسی آنها نیست.اگر کودک شما توانسته رنگهای انگلیسی را بشناسد و آنها را از هم تفکیک کند ، می توانید نام انگلیسی آنها را هم کم کم به کودک آموزش دهید.این کار را به مرور و با کمک کارهای روزانه انجام دهید مثلا وقتی لباس می پوشد توجه او را به رنگ قرمز کفش هایش جلب کنید یا وقتی در پارک قدم می زنید با نشان دادن اردکی که در دریاچه وسط پارک شنا می کند ، رنگ سفید انگلیسی را به کودک بیاموزید.سعی کنید در کنار این مسایل رنگهای متضاد و هارمونی دار انگلیسی را هم به کودک آموزش دهید.اما عجله نکنید.کودک شما به اندازه کافی فرصت دارد تا این مسایل را یاد بگیرد.


ما به شما نرم افزار بازی رنگ ها رو پیشنهاد می کنیم!

 

"نرم افزار بازی رنگها"

نرم افزار بازی رنگها
 

"بازی رنگها"نرم افزار موزیکال و کودکانه برای آموزش رنگها و کلمات می باشد.با استفاده از این نرم افزار ابتدا کودک به یادگیری رنگها و کلمات می پردازد ، سپس میتواند با بازی کردن بخش های سرگرم کننده و شاد برنامه ، به تمرین و تکرار آموخته های خود بپردازد.محیط این نرم افزار به گونه ای طراحی شده که در عین جذابیت برای کودکان ، استفاده از آن نیز راحت است.نکته قابل توجه این برنامه دو زبانه بودن آن است ، یعنی کودک می تواند علاوه بر یادگیری رنگها به زبان فارسی ، کلمات و رنگهای انگلیسی را نیز فرا بگیرد.
بازی های این برنامه شامل:
آموزش رنگها:در این قسمت 12 رنگ مختلف همراه با تلفظ فارسی و انگلیسی آنها آموزش داده می شود.علاوه بر این برای هر رنگ چندین مثال برای تثبیت رنگ در ذهن کودک نیز آموزش داده می شود.
بازی بادکنکها:نمایش بادکنکهای رنگی همراه با تکرار اسم رنگها.در این بازی کودک باید بادکنکهای همرنگ با رنگ معرفی شده را بترکاند.
بازی توپ و سبد:هدف این بازی تفکیک و تشخیص توپ های رنگی و انداختن آنها در سبد همرنگ خود می باشد.
بازی بلز:نواختن ساز بلز همراه با پخش چندین آهنگ کودکانه و آموزش آنها.
بازی پازل:بازی فکری و سرگرم کننده که قدرت تفکر کودک را پرورش می دهد.
نقاشی:دراین بخش کودک با توجه به رنگهای آموزش دیده می تواند نقاشی های خلاقانه بکشد و یا به رنگ آمیزی الگوهای متفاوت بپردازد.قابلیت های ذخیره سازی و به اشتراک گذاری نقاشی ها نیز وجود دارد.عکس های ذخیره شده را می توانید در بخش آلبوم ، داخل برنلمه مشاهده کنید.در نسخه 2.0 برنامه می توانید با زدن علامت بعلاوه در گوشه سمت چپ صفحه انتخاب تصویر ، بسته های تصاویر جدید را دریافت نمایید.
رنگین کمان:آموزش رنگهای رنگین کمان در قالب ترانه های شاد و جذاب به دو زبان فارسی و انگلیسی
چه رنگیم:در این بازی اشیا به رنگهای سیاه و سفید به کودک نشان داده می شود و کودک با توجه به آموخته های خود ، باید رنگ آن را شناسایی کند.
کام شکل:یک شکل به کودک نشان داده می شود و از او خواسته می شود که رنگ مناسب شکل را انتخاب کند.
آتلیه عکاسی کودک:در این بخش از برنامه شما می توانید عکس فرزند عزیزتان را در قاب ها و کادرهای دوست داشتنی بگیرید و آنها را به اشتراک گذارید.در نسخه 2.0 برنامه می توانید با زدن علامت بعلاوه در گوشه سمت چپ صفحه آتلیه قاب عکس های جدید را دریافت نمایید.
سایر ویژگیها:با کلیک کردن روی تابلو نقاشی شده روی دیوار می توانید وارد قسمت تنظیمات برنامه شوید.در این قسمت می توانید برنامه را به حال بی صدا / صدادار تغییر دهید.همچنین تغییر زبان برنامه نیز در این قسمت امکان پذیر است.
 

بازی رنگها

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)